مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:412015-07-07فرهنگي

اگر مردم نبودند «پایتخت» هم نبود/ امیدواری به ساخت «پایتخت5»


محسن تنابنده با اشاره به اینکه مردم از سریال «پایتخت» توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار گروه را سخت تر می کند، عنوان کرد مطمئنا اگر حمایت مردم نبود «پایتخت» هم ادامه پیدا نمی کرد.

- محسن تنابنده با اشاره به اینکه مردم از سریال پایتخت توقع بالایی دارند که حق آنهاست و این کار گروه را سخت تر می کند، عنوان کرد مطمئنا اگر حمایت مردم نبود پایتخت هم ادامه پیدا نمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت اظهار کرد: مخاطب فقط اثر را در قاب تلویزیون می بییند و توقع دارد تا با اثری با کیفیت روبرو شود.

او مسئولیتی در قبال محدودیت ها و فشار کاری ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم به همین دلیل هدف ما جلب نظر مردم است نه منتقدان.

وی با گلایه از برخی منتقدان افزود: ساخت یک مجموعه تلویزیونی که بتواند به سلایق متنوع و مختلف مخاطب پاسخ دهد کار دشواری است و سریال پایتخت همین که به سری چهارم خود رسیده یعنی تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده و نتایج نظر سنجی سازمان نیز موکد همین معناست.

اما متاسفانه برخی از منتقدان بدون شناخت از فرایند سریال سازی و دشواری های آن و علی رغم استقبال بالای مردم از پایتخت آن را مورد بی مهری قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مردم نبودند «پایتخت» هم نبود/ امیدواری به ساخت «پایتخت5»

اگر مردم نبودند «پایتخت» هم نبود/ امیدواری به ساخت «پایتخت5»