مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:402015-07-07حوادث

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر


طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در شهرک ولیعصر آتش گرفت که با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش آن به طبقات دیگر جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، این حادثه در ساعت 14:30 دقیقه دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 38 و همچنین گروه امداد و نجات این ایستگاه به شهرک ولیعصر، خیابان مسلمی اعزام شدند.

حسین حسین بیگی معاون عملیات منطقه چهار سازمان آتش نشانی تهران گفت: در پی این حادثه، دود و شعله زیادی از تراس یک واحد آپارتمان 57 متری در طبقه دوم به بیرون زبانه می کشید و همچنین در حال سرایت به دیگر قسمت های این ساختمان بود.

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز وارد این واحد مسکونی شده و همزمان با بررسی این مکان برای یافتن افراد محبوس شده احتمالی، با بستن دستگاه تنفسی و با بکارگیری تجهیزات آبرسان به مقابله با شعله های آتش رفته و آن را در زمانی کوتاه مهار و خاموش کردند و همچنین مانع از سرایت آتش به قسمت های دیگر شدند.

معاون عملیات منطقه چهار آتش نشانی با اشاره به این که در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید، خاطر نشان کرد: علت بروز این آتش سوزی در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر