مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:102015-07-07اجتماعي

برپایی نمایشگاه میهمانی شکوفه ها در اردبیل


اردبیل/ خبرگزاری صدا و سیما/ اجتماعی/ نمایشگاه میهمانی شکوفه ها با محوریت قرآن و عترت عصر دیروز در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت اردبیل افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما/ مسئول نمایشگاه میهمانی شکوفه ها گفت: این نمایشگاه با بیست غرفه در بخش های قرآن و عترت ،عفاف و حجاب ، و کتب های آموزشی و تربیتی دایر است.

برزگر افزود: از جمله بخشهای مهم این نمایشگاه آموزش احکام دینی و مذهبی به کودکان ، پاسخ به مسائل شرعی و آموزش تربیتی ، قصه گویی از داستان های قرآنی برای کودکان حاضر در نمایشگاه می باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه درکنار محصولات قرآنی و فرهنگی ،آشنایی کودکان با کتب های قرآنی و آموزشی است افزود :بسیاری از کودکان و نوجوانان از کتابهای مذهبی و آموزشی آشنایی کافی ندارند و ما باید با برگزاری چنین نمایشگاه هایی ،این محصولات فرهنگی وکتب های آموزشی را به آنان معرفی کنیم .

برزگر افزود: در غرفه عفاف و حجاب این نمایشگاه هم محصولاتی شامل چادر نماز ، شال و روسری و لباس هایی دارای پوشش حجاب کامل با هدف تبلیغ عفاف و حجاب ارائه می شود.

این نمایشگاه به مناسبت ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان برگزار عصرها و بعد از افطار دایر است که علاقمندان می توانند با خرید از این نمایشگاه از تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه میهمانی شکوفه ها در اردبیل

برپایی نمایشگاه میهمانی شکوفه ها در اردبیل