مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 03:152015-07-06سياسي

مدیر کل بهزیستی مازندران: زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم شود


مدیر کل بهزیستی استان مازندران گفت: 15 درصد از افراد جامعه ما را معلولان تشکیل می دهند که باید بستر را برای ترقی و بروز استعدادهای آنها فراهم کرد.

- " از شهرستان چالوس، سعید آرام دوشنبه شب در مراسم ضیافت افطاری که برای مددجویان بهزیستی چالوس و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در هتل گلسار این شهرستان در نظر گرفته شد، با تأسی از نام گذاری این ماه عزیز به ماه امیرالمومنین علی (ع) میهمان نوازی و پیروی از سیره ایشان را وظیفه همه دانست و اظهار کرد: با توجه به وجود قشر گسترده ای از نیازمندان و لزوم زیرپوشش قرار دادن آنها به ویژه افراد نیازمند واقع در نقاط محروم امید است بتوانیم با کمک گرفتن از خیران عزیز پاسخگوی این قشر باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آیات و روایات زیاد به دستگیری از مستمندان و نیازمندان تاکید شد، افزود: باید بکوشیم با حمایت همه جانبه از این قشر آسیب دیده نسبت به رفع مشکل آنها به صورت بنیادی و اساسی اقدام شود.

آرام برگزاری ضیافت های افطاری را موجب همدلی و توجه بیشتر به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت: مدیران وظیفه دارند که برنامه ریزی دقیقی برای تأمین آینده جامعه هدف داشته باشند تا زمینه حضور معلولان در جامعه و بروز استعداد آنها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل بهزیستی مازندران: زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم شود

مدیر کل بهزیستی مازندران: زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم شود