مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 01:152015-07-06سياسي

نماینده ماهشهر: برخی برای احداث بیمارستان بندر امام مانع تراشی کردند


نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: برخی برای احداث بیمارستان راه زینب (س) بندر امام مانع تراشی کردند.

- " از بندر امام، حبیب آقاجری دوشنبه شب در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: بندر امام یکی از پنج شهر خوزستان است که پروژه بزرگ تصفیه خانه فاضلاب آن با استفاده از فاینانس در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه در سال 92 پیشرفت بسیار خوبی داشت اما سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی وقفه ای در کار به وجود آمد که انتظار می رود با تأمین اعتبار لازم، این طرح بزرگ به سرانجام و نتیجه برسد.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم و حیاتی بندر امام، بیمارستان راه زینب است و مجوز احداث آن از وزیر بهداشت که از پرکارترین وزاری دولت به شمار می رود گرفته شد.

آقاجری افزود: مبلغ بسیار خوبی نیز از طریق شورای سیاست گذاری راهبردی شهرستان برای احداث این بیمارستان اختصاص پیدا کرد اما متأسفانه موانعی بر سر راه این پروژه ایجاد شد که واقعاً مانع نبودند اما ایجاد شدند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر موانع ایجاد نمی شد سال گذشته می توانستیم عملیات احداث بیمارستان بندر امام را آغاز کنیم، اظهار کرد: امیدوارم این موانع هرچه سریع تر برداشته و امسال کار احداث این بیمارستان آغاز و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ماهشهر: برخی برای احداث بیمارستان بندر امام مانع تراشی کردند

نماینده ماهشهر: برخی برای احداث بیمارستان بندر امام مانع تراشی کردند