مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:552015-07-06سياسي

روز قدس تجلیِ تداوم استکبارستیزی ملت ایران


حضور آحاد ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس می تواند خنثی کننده تحرکات آن اقلیت غربگرا و خوشبین به آمریکا و جنایتات آمریکا در داخل کشور باشد.

- راهپیمایی روز قدس امسال، که هر ساله تجلی حمایت مسلمانان سراسر عالم از آرمان فلسطین و قدس شریف از یک سو و تجلی مقاومت و مبارزه علیه استکبار و صهیونیسم بین الملل از سوی دیگر است، به عنوان اولین حضور مردم مسلمان ایران در صحنه بعد از توافق احتمالی هسته ای نقطه عطفی در تاریخ ایران خواهد بود، زیرا آمریکا در مذاکرات و توافق احتمالی هسته ای به دنبال آن است که اینگونه وانمود کند که جمهوری اسلامی ایران ناچار به تغییر رفتار شده است.

برای این منظور و باتوجه به شرایط پیش رو، آمریکا علاوه بر اینکه سعی می کند سناریوی مذکور را در رسانه ها عملیاتی کند، امید دارد تا بدنه اجتماعی غرب گرا و خوشبین به آمریکا در ایران نسبت به این سناریوی همراهی نشان داده و نوعی پیام هماهنگ را از داخل ایران به آمریکا منتقل کنند.

از این رو مراسم روز قدس به عنوان نمادآرمانی روحیه ضدآمریکایی و ستیز با رژیم صهیونیستی، می تواند نقطه عطفی برای محک خوردن این سناریوی آمریکا در داخل کشور باشد؛ بدین صورت که در راهپیمایی روز قدس امسال، آن اقلیت غربگرا و زاویه دار با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس تجلیِ تداوم استکبارستیزی ملت ایران

روز قدس تجلیِ تداوم استکبارستیزی ملت ایران