مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:302015-07-06سياسي

استاندار سمنان: پروژه پارک آبی سمنان با مشکل فاضلاب مواجه نیست


استاندار سمنان برخلاف نظر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: پروژه پارک آبی سمنان با مشکل فاضلاب مواجه نیست.

- " از سمنان، محمد زندوکیلی شامگاه دوشنبه در نشستی با شماری مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان اظهار داشت: پروژه پارک آبی سمنان با مشکل فاضلاب مواجه نیست؛ امروز دولت در استان سمنان قادر به تصفیه آب تلخ است و آب فاضلابی این مجتمع نیز می تواند تصفیه شود و در بخش های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این در حالی است که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از مشکل پارک آبی سمنان با آب و فاضلاب خبر داده و گفته بود: در حال حاضر، این پروژه با مشکل خروجی فاضلاب مواجه است؛ آب مصرفی پارک آبی پس از مصرف 6 ماه در هیچ بخشی قابل مصرف نیست و باید دفع شود.

استاندار سمنان همچنین در خصوص پروژه تجاری و گردشگری ققنوس گفت: کل بودجه استان سمنان در سال 92، حدود 35 میلیارد تومان بوده است اما سرمایه گذاری قصد هزینه 90 میلیارد تومانی را در استان دارد و باید تمام مشکلات برای بهره برداری از این پروژه رفع شود تا این مجتمع هرچه سریع تر به بهره برداری کامل برسد.

زندوکیلی افزود: صنایع دستی قابلیت تجاری بالایی دارد اما برخی از صنایع دستی استان سمنان در حال منسوخ شدن است و باید جوانان را در این صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: پروژه پارک آبی سمنان با مشکل فاضلاب مواجه نیست

استاندار سمنان: پروژه پارک آبی سمنان با مشکل فاضلاب مواجه نیست