مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:002015-07-06اجتماعي

فارس گزارش می دهد عرضه قلیان در قهوه خانه های زیرزمینی در کرمانشاه


قهوه خانه های زیرزمینی در غفلت والدین و ناآگاهی جوانان اقدام به عرضه قلیان در کرمانشاه می کنند که برخورد مناسب با این مسئله باید در دستور کار مسئولان ذی‎ربط قرار بگیرد.

- " از کرمانشاه، کمبود وسایل و امکانات تفریحی موجب شده تا برخی جوانان به قهوه خانه هایی که در گوشه و کنار شهر که اغلب غیرقانونی دایر می شود روی بیاورند.

قهوه خانه ها محیط هایی با ساختار سنتی هستند که می توانند در بین هیاهوها و شلوغی های دنیای مدرن مکانی برای ایجاد آرامش و گذراندن اوقات فراغت به طور سالم باشند.

با این وجود قهوه خانه ها به عنوان محیطی با بار منفی در جامعه و حداقل بین اکثر مردم شناخته شده و دلیل آن را می توان ورود برخی افراد به این مکان ها در راستای دستیابی به اهدافی دیگر از جمله مصرف انواع موادمخدر و دیگر اقدامات مخرب بیان کرد.

تعدادی از این قهوه خانه ها غیراستاندارد و بدون مجوز راه اندازی شده و اقدام به عرضه قلیان می کنند که علت اصلی گسترش آن ها عدم آگاهی جامعه، به ویژه نسل جوان از مضرات قلیان است.

رفت و آمد جوانان به این قهوه خانه ها موجبات نگرانی بسیاری از خانواده ها را فراهم کرده، اما فعالیت زیرزمینی قهوه خانه ها مختص استان کرمانشاه نیست و برخورد مناسب با این مسئله باید در دستور کار مسئولان ذی‎ربط قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد عرضه قلیان در قهوه خانه های زیرزمینی در کرمانشاه

فارس گزارش می دهد عرضه قلیان در قهوه خانه های زیرزمینی در کرمانشاه