مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 23:002015-07-06اجتماعي

رییس آموزش و پرورش جم خبر داد کمک 900 میلیون ریالی به دانش آموزان یتیم جم


در سال تحصیلی جاری بیش از 900 میلیون ریال به دانش آموزان یتیم و کم بضاعت جم مساعدت شده است.

- سید علیرضا سجادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: در راستای سیاست های محوری وزارت آموزش و پرورش مبنی بر توسعه و جلب مشارکت ها، آموزش و پرورش شهرستان جم بیش از 900 میلیون ریال به دانش آموزان یتیم و کم بضاعت مساعدت کرده است.

رییس آموزش و پرورش جم اظهار داشت: با مشارکت فرهنگیان شهرستان عضو صندوق حمایت از دانش آموزان یتیم بیش از 320 میلیون ریال به دانش آموزان یتیم نیازمند کمک شده است.

سجادی افزود: تهیه نوشت افزار و اقلام فرهنگی، کمک به بیماران (دانش آموزان یتیم) و پرداخت هزینه های سرویس از جمله خدمات این صندوق بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های پیرامونی و مساعدت سازمان بهزیستی کل کشور مبلغ 500 میلیون ریال در قالب کارت های خرید یک میلیون ریالی، تعداد 500 دانش آموز کم بضاعت مورد حمایت قرار گرفتند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: با مساعدت اداره اصناف شهرستان نیز بیش از 80 میلیون ریال کمک های غیر نقدی در قالب نوشت افزار و البسه میان دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

سجادی ضمن تقدیر از مساعدت های خیرین، ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی پیش رو نیز با جلب مشارکت ها بتوانیم در راستای رفع بخشی از مشکلات دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش جم خبر داد کمک 900 میلیون ریالی به دانش آموزان یتیم جم

رییس آموزش و پرورش جم خبر داد کمک 900 میلیون ریالی به دانش آموزان یتیم جم