مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 22:352015-07-06ورزشي

با حضور 20 بازیکن مسابقات قهرمانی شطرنج جاسک به پایان رسید


نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان بخش مرکزی جاسک معرفی شدند.

- " از بندرجاسک، در پیکارهای شطرنج قهرمانی جام رمضان که امشب به پایان رسید، در هفت مرحله رقابت، مدعیان در یک جدول سوییسی معرفی و در حضور مسئولان هییت روستایی و بازی هایی بومی محلی شهرستان تجلیل شدند.

محمود عبدالهی مسئول برگزاری مسابقات شطرنج بخش مرکزی جاسک در گفت و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در بخش مرکزی به مناسبت ماه مبارک رمضان، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هییت روستایی و بازی هایی بومی محلی جاسک در پایگاه مقاومت بسیج گوان به مدت هفت روز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 20 شطرنج باز به روش سوییسی در هفت دور به سر داوری حسن رگدی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان آقایان عیسی مرادزاده و علی مرادزاده از تیم گوان اول، دوم و محمود عبدالهی از گتان نیز سوم شد و به نفرات و تیم های برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه چند نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی به صورت ثابت در این مسابقات شرکت می کنند گفت: مردم روستاهای همجوار استقبال خوبی از این مسابقات داشته اند.

عبدالهی با اشاره به اینکه مهره شطرنج به تعداد مورد نیاز برای علاقمندان و فعالان این رشته ورزشی در این بخش وجود ندارد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 20 بازیکن مسابقات قهرمانی شطرنج جاسک به پایان رسید

با حضور 20 بازیکن مسابقات قهرمانی شطرنج جاسک به پایان رسید