مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 18:402015-07-06حوادث

مدیر دامپزشکی فاریاب خبر داد کشف بیش از یک تن مرغ منجمد فاسد در فاریاب


مدیر دامپزشکی شهرستان فاریاب گفت: یک هزار و 190 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته با برچسب تقلبی در این منطقه ضبط و معدوم شد.

- سینا رییسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در فاریاب اظهار داشت: یک هزار و 190 کیلوگرم مرغ منجمد و بسته‎بندی شده از مبدأ اصفهان به مقصد فاریاب حمل شده بود.

وی بیان داشت: پس از بازدید مأموران اداره دامپزشکی در حین تخلیه بار با برچسب تقلبی مرغ‎های منجمد تاریخ مصرف گذشته مواجه شدند.

رییسی تصریح کرد: با هوشیاری مأموران این محموله مرغ تاریخ مصرف گذشته بلافاصله ضبط و معدوم و متخلفان تحویل مقامات قضایی شد.

مدیر دامپزشکی شهرستان فاریاب در زمینه فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی گاو گفت: بر همین اساس طی هفته گذشته عملیات واکسیناسیون حدود 11 هزار رأس گاو در سطح منطقه به صورت رایگان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه با همت کارکنان این اداره این عملیات به اتمام رسید، افزود: اکیپ‎های بازرسی در سطح شهرستان به طور پیوسته در حال انجام مأموریت هستند.

انتهای پیام/80007/ج10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر دامپزشکی فاریاب خبر داد کشف بیش از یک تن مرغ منجمد فاسد در فاریاب

مدیر دامپزشکی فاریاب خبر داد کشف بیش از یک تن مرغ منجمد فاسد در فاریاب