مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 18:302015-07-06سياسي

معاون فرماندار ورامین مبارزه با قاچاق مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، فرامرز تاجیک اظهار داشت: تبلور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار اقتصاد است و این امر زمانی محقق خواهد شد که آحاد مردم و مسئولان با حرکتی جهادی در برطرف کردن مشکلات اقتصادی تلاش کرده و با بهره گیری از توان داخلی در برابر مشکلات ایستادگی کنند.

وی گفت: در اقتصاد مقاومتی همه وظیفه دارند تا در زمینه تولید وسازندگی تلاش کرده و با خرید اجناس داخلی از تولید ملی و سرمایه ایرانی حمایت کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین یکی از راه های حمایت از تولید ملی رامبارزه با قاچاق کالا یاد کرد و افزود: تولیدکنندگان باید با ارتقاء کیفیت اجناس تولیدی مصرف کنندگان را به خرید کالای ایرانی ترغیب کرده و به همان میزان مدیران باید با حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران در مبارزه با قاچاق کالا تلاش مضاعف داشته باشند.

وی از پدیده شوم قاچاق کالا به عنوان یک معضل بزرگ اقتصادی یاد کرد و بیان داشت: این پدیده به عنوان یک عارضه اقتصادی عوارض و تبعات متعددی در بخش های اقتصادی، سیاسی، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار ورامین مبارزه با قاچاق مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون فرماندار ورامین مبارزه با قاچاق مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است