مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 16:352015-07-06ورزشي

حمید درخشان:نژاد فلاح در پرسپولیس اشتباهات زیادی داشت


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قائم مقام سابق پرسپولیس اشتباهات زیادی را مرتکب شد و یکی از آنها بحث بستن قرار داد با سید جلال حسینی بود .

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره نقل و انتقالات پرسپولیس افزود: مدیریت پرسپولیس براساس لیست درخواستی برانکو بازیکنان را جذب می کند و فکر میکنم 70 تا 80 درصد بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب تیم شده اند .

وی افزود:به نظرم از وقتی که طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس آمده شرایط عوض شده و آرامش به باشگاه بازگشته است، زیرا او کارها را با آرامش انجام می دهد .

وی بابیان اینکه بازیکنانی که تاکنون با این تیم قرار داد بستند در تیم های سابق خود تاثیرگذار بودند افزود:بازیکنان جدید پرسپولیس با کیفیت هستند و حتما می توانند به این تیم کمک کنند اما پیش بینی عملکرد این تیم در فصل پیش رو کار درستی نیست .

سرمربی سابق سرخپوشان درخصوص اعتراض هواداران گفت :انتظار هواداران به حق است تا بازیکن بزرگ جذب تیم شود ، هوادار خواهان تیم قدرتمند است و در پرسپولیس از سال های گذشته بازیکنان بزرگی می آمدند .

نژاد فلاح قائم مقام وقت باشگاه پرسپولیس پیش از ترک باشگاه صحبتهایی با سید جلال حسینی برای جذب وی انجام داده بود که این بازیکن در لیست کادر فنی تیم پرسپولیس قرار نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید درخشان:نژاد فلاح در پرسپولیس اشتباهات زیادی داشت

حمید درخشان:نژاد فلاح در پرسپولیس اشتباهات زیادی داشت