مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 14:312015-07-06دانش

درخواست تشکل های دانشجویی از وزارت علوم جهت صدور حکم ریاست دانشگاه محقق اردبیلی


تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به دنبال تأخیر در اعلام حکم ریاست گودرز صادقی، سرپرست کنونی دانشگاه محقق از سوی وزارت علوم و تحقیقات با صدور بیانیه ای از وی حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" به نقل از ابصار نیوز، تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به دنبال تأخیر در اعلام حکم ریاست گودرز صادقی، سرپرست کنونی دانشگاه محقق ار سوی وزارت علوم و تحقیقات با صدور بیانیه از وی حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، موجی از شادی و امید به آینده بهتر اقشار مختلف مردم را دربرگرفت.

دولتی که وعده بهبود اوضاع جامعه را در همه ابعاد داده بود پس از جلب اعتماد مردم و در دست گرفتن سکان مدیریت کشور با انتصاب استانداری فهیم و با درایت رایحه تدبیر را به استان اردبیل رساند.

این بیانیه می افزاید: پس از استقرار تیم دولت در استان، نسیم تغییر و اصلاح ابتدا از دانشگاه محقق اردبیلی وزید و گودرز صادقی با حمایت و استقبال بی سابقه دانشجویان به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.

پس از گذشت یک سال و اندی از انتصاب وی فضای دانشگاه دستخوش تحولات بسیاری در تمام حوزه های علمی، آموزشی، فرهنگی، صنفی و سیاسی گشته است که نشان از لیاقت و توانمدی ایشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکل های دانشجویی از وزارت علوم جهت صدور حکم ریاست دانشگاه محقق اردبیلی

درخواست تشکل های دانشجویی از وزارت علوم جهت صدور حکم ریاست دانشگاه محقق اردبیلی