مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:302015-07-06سياسي

رییس سازمان سینمایی : عزم ملی برای صنعتی شدن سینما یک ضرورت است


صنعتی شدن سینما تنها با اقدامات سازمان سینمایی به سرانجام نمی رسد و این امر نیازمند عزم ملی و حمایت همه نهادهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما حجت الله ایوبی و جمعی از فعالان عرصه صنعت سینما در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت : برای همه همکاران دیدن این شهرک خالی از لطف نیست ، بخش های مختلفی در پارک فناوری حضور دارند اما صنعت سینما و هنر در این پارک غایب است.

وی با بیان اینکه خیلی از کاستی ها را شاید بتوان با واردات حل کرد اما در عرصه فرهنگ و هنر نمی توان کار وارداتی کرد و نمی توانیم فیلم وارد کنیم گفت : در بسیاری کشورها سینما در وزارت صنعت تعریف می شود اما در کشور ما سینما همواره در محتوایی فرهنگی قرار دارد.

ایوبی افزود : امروز سینما رقبای زیادی از جمله تلویزیون و موبایل و دیگر رسانه ها دارد و مردم حق انتخاب دارند که به سینما بروند و روی پرده فیلم ببینند و یا در منزل نظاره گر آثار باشند.

وی گفت : به روز شدن در سینما یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و یقین داریم همانگونه که سینماگران ما با دست خالی در دنیا سَری در میان سَرها دارند در عرصه صنعتی نیز می توانیم موفقیت های قابل توجهی را کسب کنیم.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : سینماگران و فعالان صنعت سینما با علاقه به ایران اسلامی کار کردند و من از کارگاه برخی از این دوستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی : عزم ملی برای صنعتی شدن سینما یک ضرورت است

رییس سازمان سینمایی : عزم ملی برای صنعتی شدن سینما یک ضرورت است