مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:312015-07-06اقتصادي

رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان بناب مطرح کرد افت 50 درصدی ساخت وساز در شهرستان بناب


رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان بناب با بیان اینکه طی دو سال گذشته ساخت و ساز در شهرستان بناب 50 درصد افت داشته است، گفت: هرگونه صدور غیرمجاز مجوز استحکام بنا توسط مهندسان ناظر تخلف حرفه ای و اقدام غیرقانونی است.

- " از تبریز، محمدرضا شفیقی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ما روی تمام طرح های عمرانی ساختمان نظارت کامل داریم و اجازه تخلف در روند ساخت و ساز را نمی دهیم، مگر اینکه کارفرمایان مخفیانه و غیرقانونی کار کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد در تمام ساخت و سازها ضروری بوده و در غیر اینصورت کارخانه تولیدکننده باید خسارت پرداخت کند؛ گفت: در همین زمینه آزمایش کیفیت بتون اجباری شده است.

شفیقی سپس از تشکیل کمیته کنترل ساختمان در شهرستان بناب خبر داد و گفت: تمام طرح های قابل اجرا در شهرستان در این کمیته بررسی و نقاط ضعف و قوت آنها شناسایی می شوند.

به گفته وی، سازمان ها و نهادهای مهم و تأثیرگذاری مانند فرمانداری، شهرداری، بنیاد مسکن، اداره استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این کمیته عضو بوده و به کیفیت طراحی و سازه طرح های عمرانی نظارت می کنند.

رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان بناب در توصیه ای از خریداران مسکن خواست در هنگام خرید ساختمان های بزرگ حتماً شناسنامه فنی و ملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان بناب مطرح کرد افت 50 درصدی ساخت وساز در شهرستان بناب

رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان بناب مطرح کرد افت 50 درصدی ساخت وساز در شهرستان بناب