مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:302015-07-06اقتصادي

ادامه اعتراض کارگران عسلویه به پرداخت نشدن معوقات مزدی


برپایه این اطلاعات به نقل از شاهدان گفته می شود که در این اقدام اعتراضی یکی از کارگران به نشانه اعتراض از دکل مخابراتی ساختمان شش ضلعی بالا می رود که در نهایت با پادرمیانی همکارانش وی بار دیگر از بالای دکل به زمین باز می گردد.

- منابع خبری ایلنا از ادامه اعتراض چند روز گذشته کارگران پیمانکاری فازهای 15 و 16 عسلویه به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود خبر می دهند.

فعالان صنفی کارگری در منطقه ویژه عسلویه با اعلام این خبر به ایلنا گفتند که از ابتدای هفته جاری این اقدام اعتراضی هر روز ادامه داشته است.

به گفته کارگرانی که هم اکنون در منطقه عسلویه مشغول کارند دور جدید اعتراض کارگران پیمانکاری فازهای 15 و 16 منطقه عسلویه از هفته گذشته شروع شده است و براین اساس گفته می شود که برخی از کارگران معترض با تجمع در مقابل محل استقرار و اقامت عوامل کارفرما خواستار وصول معوقات مزدی خود شده اند.

همچنین منابع ایلنا می گویند در جریان این اقدامات اعتراضی، در روز شنبه (13 تیرماه) گروهی از کارگران پیمانکاری شاغل در فازهای 15 و 16 عسلویه با تجمع در مقابل ساختمانی موسم به شش ضلعی که در اختیار عوامل کارفرمای اصلی قرار دارد خواستار پرداخت مطالبات خود شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض کارگران عسلویه به پرداخت نشدن معوقات مزدی

ادامه اعتراض کارگران عسلویه به پرداخت نشدن معوقات مزدی