مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 12:252015-07-06سياسي

امام جمعه عنبرآباد: راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه تر برگزار شود


با توجه به وضعیت ویژه مسلمانان در جهان، امسال باید راهپیمایی روز قدس باشکوه خاصی برگزار شود.

- " از عنبرآباد، رضا سالاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت ویژه مسلمانان در جهان، امسال باید این راهپیمایی باشکوه خاصی برگزار شود.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: وضعیت فلسطین اشغالی که به دست رژیم صهیونیستی غاصب سال ها است مورد تجاوز اشغال قرار گرفته نیازمند یک حرکت جهانی توسط مسلمین در راستای فریادرسی به این مردم مظلوم است.

وی بیان داشت: تاکید امام خمینی (ره) همواره بر اتحاد و انسجام مسلمانان در سراسر جهان بود تا با وحدت بتوانند دشمنان مسلمانان را همیشه شکست بدهند.

سالاری افزود: از نظر فقهی علمای جهان اسلام بر موضوع فلسطین تاکید دارند که هرچه سریع تر باید مردمان مظلوم این سرزمین از چنگال رژیم غاصب صهیونیست رهایی یابد.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شد تا مانور اقتدار مسلمانان سراسر جهان برای حمایت از مظلومان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال احتمال دارد روز عید سعید فطر باشد به همین دلیل این جمعه راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عنبرآباد: راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه تر برگزار شود

امام جمعه عنبرآباد: راهپیمایی روز قدس امسال باید باشکوه تر برگزار شود