مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 10:422015-07-06دانش

تصویب رشته جدید کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد شهرکرد


رییس دانشگاه آزاد شهرکرد از تصویب رشته جدید کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با وجود هفت عضو هیأت علمی پس از سال های متوالی از سوی شورای عالی گسترش وزارت علوم در دانشگاه آزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، "عبدالله قاسمی پیربلوطی، رییس دانشگاه آزاد شهرکرد از تصویب رشته جدید کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با وجود هفت عضو هیأت علمی پس از سال های متوالی از سوی شورای عالی گسترش وزارت علوم در دانشگاه آزاد خبر داد.

وی یکی از شاخصه های توسعه و پیشرفت هر واحد دانشگاهی را ارتقای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانست و افزود: سیاست کلی دانشگاه آزاد شهرکرد در راستای عمل به تأکیدات میرزاده، رییس عالی دانشگاه آزاد، در زمینه توسعه و گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی است.

رییس دانشگاه آزاد شهرکرد بیان داشت: دانشگاه آزاد شهرکرد تلاش می کند با زیر ساخت های آموزشی و پتانسیل های موجود گام های موثری را در زمینه پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم بردارد.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: واحد شهرکرد با توجه به ظرفیت های بالای علمی و پژوهشی؛ و نیز برخورداری از امکانات تخصصی لازم؛ توانایی جذب دانشجو در رشته های دیگری را نیز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دارد؛ که امیدوارم با یاری خداوند متعال در آینده ای نزدیک، شاهد تصویب و ابلاغ رشته های دیگر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب رشته جدید کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد شهرکرد

تصویب رشته جدید کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد شهرکرد