مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 04:002015-07-06اجتماعي

معاون آموزش و پرورش سمیرم: همایش آمادگی اصولی برای کنکور 95 در سمیرم برگزار شد


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم گفت: به منظور هدایت دانش آموزان ورودی سال چهارم متوسطه برای آمادگی و برنامه ریزی اصولی آنها برای کنکور 95 همایش از تیر تا تیر برای کنکور در سمیرم برگزار شد.

- غلامرضا انصاری پور امروز در حاشیه برپایی همایش از تیر تا تیر برای کنکور در دبیرستان نیرومند در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: این همایش با هدف هدایت دانش آموزان و اولیای آنها برای آمادگی و برنامه ریزی اصولی و استفاده از تابستان 94 به عنوان تابستان طلایی برای مطالعه کنکور 95 برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور اولیا در کنار فرزندان خود در این همایش افزود: بدون تردید نقش خانواده ها در موفقیت تحصیلی دانش آموزان بسیار مهم است و باید محیطی امن همراه با آرامش برای فرزندان خود فراهم کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سمیرم با تاکید بر بهره گیری دانش آموزان از مشاوران برای برنامه ریزی اصولی تصریح کرد: دانش آموزان باید با همراهی و کمک مشاوران، برنامه ریزی مطلوبی برای کنکور 95 داشته باشند.

وی پایه و اساس موفقیت را استفاده از تکنیک ها و روش های موفقیت، تلاش، اراده و خواستن برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت دانست و افزود: دانش آموزان باید از ظرفیت های ایجادشده مانند همایش مشاوره ای برای پیشرفت تحصیلی خود نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش سمیرم: همایش آمادگی اصولی برای کنکور 95 در سمیرم برگزار شد

معاون آموزش و پرورش سمیرم: همایش آمادگی اصولی برای کنکور 95 در سمیرم برگزار شد