مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 02:022015-07-05فرهنگي

وامداری هنرمندان فیگوراتیو از عکاسی تجربه گرا


14 تیر 1394 در پاسداشت یاد صادق تیرافکن عنوان شد فتولینک عکاسی - در دومین مراسم سالروز درگذشت زنده یاد صادق تیرافکن، مباحثی چون پرداختن به شیوه کاری این هنرمند و علاقه به کسب تجربیات مختلف مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دومین مراسم سالروز درگذشت زنده یاد صادق تیرافکن، همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه آثار این هنرمند در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

این مراسم با حضور توکا ملکی، بهنام کامرانی، امیرعلی قاسمی، نیوشا توکلیان، کورش ادیم، کسری عابدینی، جاوید رمضانی و جمعی دیگر از هنرمندان و علاقمندان به هنر، جمعه 12 تیر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که برای بزرگداشت و بررسی آثار زنده یاد صادق تیرافکن برگزار شده بود، فیلمی با عنوان تخت جمشید پخش شد و پس از آن امیرعلی قاسمی مجری برنامه از کامرانی و توکا ملکیدعوت کرد تا در کارگاهی که به این منظور طراحی شده بود، حضور پیدا کنند.

کامرانی در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه این مراسم به همت بنیاد تیرافکن برگزار شده است، اظهار کرد: به سهم خودم از قاسم تیرافکن برادر زنده یاد صادق تیرافکن که در این یکی دو سال که صادق دربین ما نیست، اهتمام ویژه ای برای معرفی آثار این هنرمند داشته و بنیاد تیرافکن را نیز دایر کرده ، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وامداری هنرمندان فیگوراتیو از عکاسی تجربه گرا

وامداری هنرمندان فیگوراتیو از عکاسی تجربه گرا