مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 22:502015-07-05سياسي

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن: استغفار به درگاه خداوند بهترین عمل در شب قدر است


بهترین عمل در شب های قدر بر اساس آنچه از روایت فهمیده می شود، این است که انسان زیاد استغفار کند، بنابراین استغفار بر درگاه خداوند در شب قدر برای انسان ارزشمند است.

- حجت الاسلام صادق یوسفی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن شب های قدر اظهار کرد: شب قدر به اندازه ای دارای اهمیت است که خداوند متعال به همین منظور سوره ای خاص برای این شب نازل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم از لیله القدر در چند آیه یاد کرده که بیانگر اهمیت و ارزش این شب است، خداوند تقدیر و سرنوشت انسان ها را در این شب رقم می زند، سرنوشت و تقدیر انسان ها به امضای صاحب الزمان (عج) می رسد.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن نزول قرآن کریم در شب قدر را از جمله دلایل اهمیت این شب ذکر کرد و افزود: قرآن به عنوان کتاب آسمانی خدا و قانون اساسی زندگی بشریت در شب قدر بر پیامبر اکرم(ص) نازل شده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بر اساس لطفی که به بندگانش دارد، هر عملی و عبادتی که انسان در شب قدر انجام دهد، استغفار و دعایی که در شب قدر داشته باشد، خداوند این کار و عمل را هزار برابر روزهای عادی محاسبه می کند.

یوسفی مقدم با بیان اینکه انسان ها سرنوشت یک ساله خود را در شب قدر رقم می زنند، عنوان کرد: بسیار مهم است که در چنین شبی انسان به خدا نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن: استغفار به درگاه خداوند بهترین عمل در شب قدر است

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن: استغفار به درگاه خداوند بهترین عمل در شب قدر است