مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 22:452015-07-05اجتماعي

همزمان با شب 19 ماه مبارک رمضان مراسم احیا در مساجد و امامزادگان یزد آغاز شد


همزمان با شب 19 رمضان که در روایات از آن به عنوان شب قدر یاد شده است، مراسم احیا در مساجد و امامزادگان سراسر استان یزد آغاز شد.

- " از یزد، مراسم احیای شب 19 ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در حسینیه ها، امامزادگان، مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان یزد آغاز شده و طنین تلاوت جوشن کبیر از هر کوی و برزن به گوش می رسد.

مراسم احیای شب 19 رمضان امشب به طور متمرکز در امامزاده سید جعفر (ع)، امامزاده جعفر (ع) و مساجد و حسینیه های سطح شهر در مرکز استان در حال برگزاری است.

در بسیاری از منازل نیز مراسم های جداگانه مردانه و زنانه شب قدر در محله های مختلف در حال برگزاری است و مردم دسته دسته برای احیای این شب بزرگ به محل های برگزاری مراسم ویژه این شب مراجعه می کنند.

در شهرستان های استان یزد نیز این مراسم به طور متمرکز در امامزاده های شاخص و مساجد در حال برگزاری است و استان یزد، سراسر عشق و شور برگزاری مراسم شب احیا است.

در مرکز استان یزد و در امامزاده سید جعفر (ع) در بلوار جمهوری، جمعیت گسترده ای در مراسم شب قدر حضور یافته اند و هم اکنون دعای جوشن کبیر در حال قرائت است.

در همه امامزاده های سراسر استان یزد، علاوه بر قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم سخنرانی و مرثیه سرایی برای امیرالمومنین حضرت علی (ع) و مراسم ویژه سر گرفتن قرآن کریم با دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با شب 19 ماه مبارک رمضان مراسم احیا در مساجد و امامزادگان یزد آغاز شد

همزمان با شب 19 ماه مبارک رمضان مراسم احیا در مساجد و امامزادگان یزد آغاز شد