مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 21:302015-07-05سياسي

روحانی با خانواده شهدا دیدار کرد


رییس جمهوری در ضیافت افطاری با جمعی از خانواده شهدا دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم ضیافت افطار با خانواده شهدا و ایثارگران که در نوزدهیمن شب ماه مبارک رمضان برگزار شد گفت: شب نوزده ماه رمضان شب قدر و شب مولای ما امیرالمومنین (ع) است.

وی ادامه داد: ماه رمضان هم ماه قرآن و ماه نزول این کتاب مقدس و هم ماه قرآن ناطق است؛ آنکه زندگی اش، سخن اش و راه اش قرآن بود.

روحانی اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) نه تنها به عنوان امام شیعیان و صحابه بزرگ پیامبر، بلکه به عنوان رهبر همه آزادمردان عالم، جوانمردی را به همه انسان ها آموخت؛ امیرالمومنین (ع) جایگاهی دارد که جز پیامبر، هیچکس با علی (ع) قابل مقایسه نیست و با اینکه همه ائمه، معصوم و دارای مقام امامت هستند اما امیرالمومنین (ع) دارای ویژگی های منحصر به فرد بود.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) خطاب به امیر المومنین (ع) فرمود که تو ویژگی هایی داری که حتا من ندارم؛ تو پدر زن و همسری داری که من ندارم؛ تو عزیز و دردانه ای به نام حسن و حسین داری که من ندارم.

رییس جمهوری یادآور شد: نخستین کسی که به پیامبر ایمان آورد و صحابه ای که هیچگاه از پیامبر (ص) جدا نشد و بهترین و بالاترین شاگرد پیامبر حضرت علی (ع) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی با خانواده شهدا دیدار کرد

روحانی با خانواده شهدا دیدار کرد