مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 20:402015-07-05سياسي

رییس شورای شهر چرام خبر داد نامگذاری جدید میادین شهر چرام


رییس شورای شهر چرام از نامگذاری جدید میادین این شهر خبر داد.

- " از چرام، عصر امروز نشست تعاملی شورای شهر با حضور معاون فرماندار، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، معاون جهاد کشاورزی چرام، شهردار و اصحاب رسانه در محل شورای شهر چرام برگزار شد.

کرامت الله ارکیان در این نشست با بیان اینکه، شورای شهر فقط ناظر بر عملکرد شهردار نیست بلکه طبق قانون ناظر بر سایر ادارات است، از خسرو پرویزی مدیر اسبق اداره برق چرام و محمد تقوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ارائه عملکرد و تعامل با شورای شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدواریم که سایر دستگاه ها جهت پیشبرد امور و توسعه شهر چرام اقدامات و عملکرد خود را به این شورا گزارش دهند تا با همفکری و همدلی بتوانیم شهری آباد و سرزنده داشته باشیم.

رییس شورای شهر چرام با اشاره به نامگذاری بعضی از میادین چرام، عنوان داشت: ورودی چرام از طرف شهرک به نام میدان معلم نامگذاری شده و همچنین فلکه عقاب سابق به نام میدان مادر تغییر یافته و ورودی چرام از طرف روستای القچین سفلی (دهدشت) به نام میدان فرشته نامگذاری شده است.

وی افزود: با بازگشایی مسیر ورودی (بید مشک ) چرام، این مسیر تا روستای القچین سفلی به نام بلوار خلیج فارس نامگذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر چرام خبر داد نامگذاری جدید میادین شهر چرام

رییس شورای شهر چرام خبر داد نامگذاری جدید میادین شهر چرام