مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 20:152015-07-05سياسي

رییس جمهور: افتخار ما این است که این نظام در خط مولا باشد


رییس جمهور با اشاره به شب قدر و اهمیت آن گفت: شب قدر شبی است که از هزار ماه برتر و بالاتر است، شب مولایمان امیرالمؤمنین است، شب نزول قرآن کتاب مقدس ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رییس جمهور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران با اشاره به اینکه افتخار ما این است امامی چون امیرالمؤمنین(ع) داریم افزود : افتخار ما این است که این نظام در خط مولا باشد، اگر چه رسیدن به حکومت امیرالمؤمنین کار آسانی نیست، امام(ره) شاگرد مکتب امیرالمؤمنین بود و مقام معظم رهبری هم شاگرد ایشان هستند.

آقای روحانی با بیان اینکه تلاش ما باید این باشد که مسیر امیرالمؤمنین را بپیماییم گفت: از امیرالمؤمنین مظلومتر پیدا نمی کنیم.

رییس جمهورافزود: امیرالمؤمنین هیچگاه حتی در برابر ظالم از ادب، اخلاق، مروت و جوانمردی خارج نشد، همه را تحمل کرد، به خاطر حق و به ما یاد داد که چگونه زندگی کنیم و از ادای وظیفه خود سرپیچی نکرد.

روحانی در ادامه خطاب به خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا و ایثارگران جایگاه و منزلت بالایی در جامعه ما دارند و شهیدان ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

رییس جمهور افزود: وظیفه ما در برابر شهدا کار بزرگی است و باید برای آن هدفی که آنها جانشان را فدا کردند همچون عزت، عظمت، استقلال؛ دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: افتخار ما این است که این نظام در خط مولا باشد

رییس جمهور: افتخار ما این است که این نظام در خط مولا باشد