مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 18:102015-07-05سياسي

ارزش شب قدر به علت اتصال به اهل بیت(ع) است


کسانی که با اهل بیت(ع) ارتباط ندارند نمی توانند به خداوند متصل شوند بنابراین تمام ارزش شب های قدر به علت اتصال این ساعات مبارک به خانواده اهل بیت(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در مهدیه مشهد افزود: امشب شب قدر است و آن چیزی که مهم است نیت اعمال ماست، اگر ما ولایت اهل بیت(ع) را نداشته باشیم شب قدر ارزش ندارد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به زندگی برزخی پس از مرگ افزود: همه عمر ما و وقایع آن در زندگی برزخی به عقب بر می گردد و در حقیقت زندگی برزخی تکرار همین زندگی دنیوی است.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: توصیه درباره رفتن به زیارت اموات به این علت است که کانون زندگی برزخی آنها در همان مکان (قبر) است و به همین علت زیارت مردگان به این صورت، پسندیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان طی هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهدایی که جانشان را برای این انقلاب دادند پیرو مسیر انقلاب و نظام بودند به همین علت گاهی می بینیم با یک پیام آنان همه چیز عوض می شود.

علم الهدی شهادت را نقطه آغازی خواند که آخر آن فدا شدن در راه خداست و افزود: وقتی موجودی همه هستی خود را در راه خدا دادباید بداند خداوند قادر و توانا هم همه چیز را برای او تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش شب قدر به علت اتصال به اهل بیت(ع) است

ارزش شب قدر به علت اتصال به اهل بیت(ع) است