مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 16:202015-07-05سياسي

نقش پررنگ دانشگاه علمی کاربردی در تجاری سازی علم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور، زمینه فعالیت این دانشگاه را به عنوان تنها دانشگاه کارآفرین کشور در عرصه مهارت آفرینی و تجاری سازی علمی پررنگ تر می سازد.

محمد اخباری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور یکی از الزاماتی است که باید سرلوحه فعالیت تمام دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه علمی کاربردی قرار گیرد.

وی گفت: دانشگاه علمی کاربردی ستادی راهبردی برای پیشبرد اهداف نقشه جامع علمی کشور تشکیل داده است و با توجه به اینکه تنها دانشگاه نسل سوم کشور است وظیفه خطیری در این خصوص برعهده این دانشگاه است.

اخباری با بیان اینکه در بندهای راهبردی نقشه جامعه عملی کشور وظایف معینی برای دانشگاه جامع به عنوان دانشگاه کار آفرین در نظر گرفته شده است افزود: در نظر داریم بنا بر نیازهای اجتماعی و با توجه به ظرفیت های دانشگاه، آمایش علمی مراکز علمی کاربردی را براساس مزیت های بومی و اقتصادی لحاظ کنیم تا بتوان عوامل شتاب دهنده علمی بیشتری در بستر فعالیت های این دانشگاه ایجاد کرد.

وی گفت: دانشگاه علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه نظام مهارتی کشور است و آمادگی لازم را برای بالا بردن توان مدیریت نیروی انسانی، نیروی حرفه ای و جهت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ دانشگاه علمی کاربردی در تجاری سازی علم

نقش پررنگ دانشگاه علمی کاربردی در تجاری سازی علم