مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 16:112015-07-05فرهنگي

نمایشگاه کتاب 95 در باغ کتاب تهران


شهردار تهران قول داده است با آماده سازی 130 هزار متر مربع از مجموعه باغ موزه و باغ کتاب، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در این مجموعه برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به نقل از روابط عمومی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه 13 تیر از بخش های مختلف نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد و با تاکید بر مناسب و استاندارد بودن فضای نمایشگاهی مجموعه باغ موزه و باغ کتاب تهران برای برپایی نمایشگاه قرآن، گفت: نه تنها فضای باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برای برگزاری نمایشگاه قرآن مناسب است بلکه ما از شهردار تهران قول گرفتیم که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم در این فضا برگزار شود.

جنتی با بیان اینکه البته در حال حاضر تنها نزدیک به 50 هزار مترمربع از این مجموعه آماده سازی شده است که در اختیار نمایشگاه قرآن قرار گرفته است.

بنابراین برای رسیدن به میزان فضای مورد نظر کار زیادی باید صورت بگیرد، به ضرورت ایجاد سازه های جدید برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و افزود: شهردار تهران قول آماده سازی 130 هزار مترمربع از باغ کتاب و باغ موزه را به ما داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب 95 در باغ کتاب تهران

نمایشگاه کتاب 95 در باغ کتاب تهران