مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 15:152015-07-05حوادث

رییس پلیس امنیت عمومی همدان خبر داد تهیه بستنی در گاراژ تعویض روغن


رییس پلیس امنیت عمومی استان همدان از دستگیری عاملان تهیه و توزیع بستنی غیر بهداشتی در یک گاراژ تعویض روغنی مخروبه خبر داد.

- " از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد رحیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت کارگاهی در امر تهیه و توزیع بستنی سنتی با برند تقلبی میهن در همدان، عوامل نظارتی پلیس امنیت عمومی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران این پلیس به همراه کارشناسان مرکز بهداشت از کارگاه اعلامی واقع در یکی از محله های قدیمی همدان که فاقد هرگونه تابلو علائم بود و به صورت پنهانی و غیر مجاز و غیربهداشتی تهیه می شد، بازرسی به عمل آوردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان همدان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته مشخص شد متخلفان از نام تجاری یکی از شرکت های معتبر برای بسته بندی محصولات غیربهداشتی خود استفاده می کردند که در نتیجه بیش از یک هزار و 500 عدد انواع بستنی لیوانی و حصیری به همراه 3 هزار و 180 نوشمک، 10 حلب 10 کیلویی بستنی، 10 حلب پنیر 17 کیلویی، 6 هزار عدد نان بستنی، 350 کیلوگرم شکر، 20 قوطی اسانس غیر مجاز، 80 کیلوگرم پودر غیرمجاز، یک هزار و 260 عدد کارتن بستنی بدون مشخصات و همچنین تعداد قابل توجهی قاشق بستنی، ظرف بستنی خالی، نایلون بسته بندی با مارک تقلبی و دو دستگاه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس امنیت عمومی همدان خبر داد تهیه بستنی در گاراژ تعویض روغن

رییس پلیس امنیت عمومی همدان خبر داد تهیه بستنی در گاراژ تعویض روغن