مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 12:452015-07-05بين الملل

هاآرتص: دوران تحریم های اتقصادی ایران رو به پایان است (تکمیلی)


روزنامه هاآرتص نوشت توافق نهایی هسته ای هنوز حاصل نشده است اما حتی نتانیاهو نیز متوجه شده است که دوران تحریم های اقتصادی ایران رو به پایان است.

این روزنامه اسراییلی امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم زاوی بارل نوشت یکی از مقامات بلند پایه ایرانی روز شنبه به خبرگزاری مهر گفت: ما تا زمانی که به یک توافق خوب دست یابیم به مذاکرات خود ادامه خواهیم داد.

گزارش ها در خصوص توافق در زمینه لغو تحریم ها بی اساس است.

تا زمانی که همه مسائل مورد توافق قرار نگیرد، در مورد هیچ موضوعی توافق نمی شود.

انتخاب کلمات وی نشان می دهد گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس در زمینه توافق در مورد جدول زمانی و نوع تحریم هایی که در مراحل مختلف لغو خواهند شد حقیقت دارد.

در اصل این جمله که هیچ موضوعی مورد توافق قرار نمی گیرد تا زمانی که همه موارد مورد توافق قرار بگیرد با توافقات جزیی که در هر مرحله حاصل و اعلام می شود در تضاد نیست.

همچنین در این مورد که بخش قابل توجهی از تحریم ها کمی پس از امضای توافق لغو خواهد شد با دستورات [آیت الله] علی خامنه ای، رهبر معظم ایران مبنی بر لغو فوری تحریم ها هیچ تضادی ندارد.

[آیت الله] خامنه ای هفته گذشته این خطر قرمز جدید را تعیین کرد اما مشخص نکرد که منظور وی لغو فوری تحریم های سازمان ملل است یا تحریم هایی که آمریکا به طور ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: دوران تحریم های اتقصادی ایران رو به پایان است (تکمیلی)

هاآرتص: دوران تحریم های اتقصادی ایران رو به پایان است (تکمیلی)