مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 12:412015-07-05سياسي

آموزش مجازی حج تمتع تا شهریور ادامه دارد


مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه آموزش مجازی حج از 16 اردیبهشت راه اندازی شده است، اظهار داشت:این آموزشها تا شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام حمید احمدی در تشریح آخرین وضعیت آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش های زائران حج تمتع از اول اردیبهشت با هدف آمادگی روحی، معرفت افزایی و انجام درست مناسک حج آغاز شده است و برای زائران مدینه قبل 10 جلسه و برای زائران مدینه بعد 12 جلسه آموزشی برگزار می شود.

وی افزود: سرفصل های آموزشی و وسائل کمک آموزشی از قبیل نرم افزارها، ماکت ها و نقشه های مورد نیاز تهیه شده است و در اختیار کارگزارن قرار گرفته است.

این جلسات تا اول ذی القعده ادامه دارد.

حجت الاسلا احمدی با اشاره به برگزاری جلسات زائران فرهیخته گفت: این کلاس ها در 4 جلسه ویژه برای زائرانی که دارای تحصیلات تکمیلی هستند که 20 درصد کل زائران را تشکیل می دهند در حوزه های اعتقادی و معارف برگزار می شود.

وی به برگزاری جلسات ویژه معارفی با محوریت قرآن در ماه رمضان در شهرهای بزرگ اشاره کرد و افزود: قرار است در ماه شوال نیز همایش بزرگ عمومی برگزار شود.

همچنین برنامه ای ویژه بانوان در تمام شهرها داریم که یک پزشک خانم متخصص به همراه دو مبلغه حضور می یابند و به بیان مسائل بهداشتی و معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی حج تمتع تا شهریور ادامه دارد

آموزش مجازی حج تمتع تا شهریور ادامه دارد