مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 12:202015-07-05بين الملل

حضور دو حزب بزرگ مردمی افغانستان در راهپیمایی روز قدس


اجتماعی تبیان جزییات کامل برگزاری روز قدس در افغانستان را اعلام و تأکید کرد: امسال روز قدس با شکوه تر از سال های قبل تجلیل خواهد شد.

- سیدعیسی حسینی مزاری رییس مرکز فعالیت های فرهنگی - اجتماعی تبیان در گفت وگو با خبرنگار سایت افغانستان "، جزییات کامل برگزاری روز قدس در افغانستان را اعلام کرد و گفت: امسال روز قدس بیشتر از هر سالی باشکوه تر تجلیل خواهد شد.

حسینی مزاری دلیل شکوه بیشتر روز قدس در سال جاری را وضع جاری کشورهای اسلامی به ویژه فلسطین، سوریه، عراق و یمن دانست و گفت: این مسائل برای تمام افغانستانی ها احساس برانگیز است و برای تقبیح فعالیت های حامیان صهیونست ها و رژیم صهیونستی مردم بیشتر به در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار است از سوی ده ها نهاد فرهنگی تجلیل شود.

رییس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در ادامه گفت: بزرگترین برگزارکنندگان روز قدس، مرکز فعالیت های تبیان است و در کنار آن 2 حزب بزرگ مردمی نیز حضور خواهند داشت.

وی با اعلام آمادگی در برگزاری روز قدس بیان داشت: ساعت 9 صبح روز جمعه هزاران شهروند کابل در میدان شهید مزاری گردهم خواهند آمد و از آنجا راهپیمایی بزرگی شکل خواهد گرفت و تا پْل کوته سنگی این راهپیمایی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو حزب بزرگ مردمی افغانستان در راهپیمایی روز قدس

حضور دو حزب بزرگ مردمی افغانستان در راهپیمایی روز قدس