مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 11:012015-07-05فرهنگي

تا دهم مرداد ماه مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی تمدید شد


سرپرست معاونت امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از تمدید مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی کبوتر حرم تا دهم مردادماه خبر داد.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سیما رجبی گفت: تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، با توجه به استقبال و درخواست علاقه مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی صورت گرفته است.

وی گفت: یازدهمین جشنواره ملی کبوتر حرم از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت، با رویکردی جدید، بیست و نهم مردادماه به میزبانی سمنان برگزار می شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: موضوعات و خلق داستان با محورهای علمی و سیره عملی امام رضا (ع)، روایت های تاریخی مرتبط با ایشان، مناظرات حضرت، روایات و احادیث مرتبط با آن حضرت، تأثیر فرهنگ رضوی در زندگی مردم، ارتباط معنوی با امام رضا (ع)، سبک زندگی امام رضا (ع)، اقتصاد و معیشت از دیدگاه امام رضا (ع)، خاندان امام رضا (ع) و اصحاب و یاران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دهم مرداد ماه مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی تمدید شد

تا دهم مرداد ماه مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی تمدید شد