مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 10:562015-07-05سياسي

نماینده مردم رابر در مجلس: انجام کار فرهنگی با وجود کمبود اعتبارات مشکل است


نماینده مردم بافت ، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام کار فرهنگی و هنری با وجود کمبودهای بودجه ای و زیرساختی بسیار مشکل است.

- " از رابر، علیرضا منظری توکلی صبح امروز در نشست مدیرکل ارشاد کرمان با هنرمندان رابری با اشاره به جایگاه هنر و هنرمندی در جامعه و پیشینه غنی فرهنگی و هنری شهرستان رابر اظهار داشت: هنرمندان از مؤثرترین اقشار جامعه هستند و با ابزار و توانایی خدادادی که دارند، می توانند زبان گویای جامعه باشند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خطیر و بزرگی بر دوش دارد و باید سعی شود کارهای بزرگی در شان و منزلت هنرمندان بزرگ این خطه انجام گیرد.

منظری توکلی به پیشرفت 50 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری بعثت شهرستان رابر، کمبودها بودجه کافی، کمبود نیروی انسانی و فضاهای اداری، محل عرضه و نمایش تولیدات هنری در شهرستان اشاره کرد و خواستار نگاه ویژه مسئولان به این شهرستان شد.

وی افزود: با این کمبودها، کار فرهنگی و هنری بسیار مشکل است، اما هنرمندان ما با تمام سختی ها میدان را خالی نکرده اند و فعالیت خود را داشته اند.

منظری توکلی خاطرنشان کرد: همراهی و مشارکت هنرمندان در مدیریت فرهنگی می تواند زمینه ساز تحولات عظیم و اثرگذار باشد و هیچ کشوری نمی تواند بدون توجه به هنرمندان خود مسیر تعالی و رشد را با موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم رابر در مجلس: انجام کار فرهنگی با وجود کمبود اعتبارات مشکل است

نماینده مردم رابر در مجلس: انجام کار فرهنگی با وجود کمبود اعتبارات مشکل است