مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 10:562015-07-05اقتصادي

شب گذشته با 6500 بیننده رکورد تماشاگران نمایش فصل شیدایی در تهران شکست


با حضور بیش از 6 هزار و 500 تن در محل اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی، رکورد تماشاگران این نمایش میدانی در شب گذشته (شنبه 13 تیر) شکسته شد.

- "، اجرای این نمایش چندرسانه ای در شمال شرق تهران با استقبال بیش از انتظار و پیش بینی ها مواجه شده است؛ به گونه ای که هر شب، بیش از 5 هزار نفر از شهروندان تهرانی و چند استان همجوار از آن دیدن می کنند.

بنا بر این گزارش، در حالی که پنجشنبه و جمعه گذشته، هزاران نفر از علاقه مندان خود را به بام شرقی تهران رسانده بودند تا شاهد اجرای این نمایش باشند، تنها در یک شب، بیش از 6 هزار و 500 نفر از دوازدهمین اجرای فصل شیدایی استقبال کردند.

ازدحام و استقبال مردم در شامگاه شنبه به اندازه ای بود که علاوه بر جایگاه اختصاص یافته برای نشستن تماشاگران، حدود یک هزار و 500 نفر نیز در مسیرهای اطراف محل اجرای نمایش، به صورت ایستاده به دیدن فصل شیدایی پرداختند.

نمایش بزرگ و چندرسانه ای فصل شیدایی شب های ماه رمضان به جز سه شب قدر در کیلومتر 2 جاده لشگرک اجرا می شود.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند عدد 1 را به سامانه 3000419 پیامک کرده و روند ثبت نام و شب حضور در این نمایش را پیگیری کنند.

فصل شیدایی به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، تاریخ را با محوریت توسل به اهل بیت (ع) از هبوط حضرت آدم (ع) تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته با 6500 بیننده رکورد تماشاگران نمایش فصل شیدایی در تهران شکست

شب گذشته با 6500 بیننده رکورد تماشاگران نمایش فصل شیدایی در تهران شکست