مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 01:252015-07-04اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان مطرح کرد تجدید نظر در بهره مالکانه دولت از معادن


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان بر لزوم دقت عمل دولت در مواجهه با صنایعی که سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد تاکید کرد و گفت: بهره مالکانه از جمله حوزه هایی است که باید درباره آن تجدید نظر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، غلامحسین جمیلی شامگاه شنبه در همایش صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به دریافت پیامی از رییس جمهور درباره کسانی که از تحریم برای خود دکانی باز کرده اند باید به فکر جمع کردن باشند، اظهار داشت: این تذکر در مورد کسانی که از تشتت موجود در بین اتاق بازرگانی و اتاق صنعت و معدن استان زنجان سود می برند هم صدق می کند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات موجود بین تشکل های فعال در حوزه صنعت و معدن اضافه کرد: با توجه به همدلی به وجود آمده بین اتاق صنعت و معدن و اتاق بازرگانی، امور تسهیل خواهد شد و حاشیه سازان باید به فکر جمع کردن خود باشند.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به عادت تشکل های صنعتی به گلایه از دولت بیان کرد: من سعی می کنم این رویه را عوض کنم.

وی با اشاره به میزبانی از سفرای کشورهای دیگر طی چند وقت اخیر ادامه داد: ما به دنبال جذب مشتری از دیگر کشورها هستیم درحالیکه می توان این مشتری را در خود ایران هم پیدا کرد.

جمیلی با تاکید بر اینکه دیگر گلایه ای از عدم تخصیص منابع مالی توسط بانک ها ندارد، افزود: به این نتیجه رسیده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان مطرح کرد تجدید نظر در بهره مالکانه دولت از معادن

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان مطرح کرد تجدید نظر در بهره مالکانه دولت از معادن