مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 00:402015-07-04بين الملل

ولید بن طلال به اسراییل سفر می کند


روزنامه صهیونیستی جورزالم پست خبر داد که ولید بن طلال بن عبدالعزیز شاهزاده سرشناس سعودی به اسراییل سفر می کند.

- "، روزنامه صهیونیستی جورزالم پست از قول منابع تایید نشده خبر داد که ولید بن طلال بن عبدالعزیز شاهزاده سرشناس سعودی به اسراییل سفر می کند.

جورزالم پست با اشاره به اینکه این سفر بی سابقه از طرف یک شاهزاده سعودی به عنوان پیش درآمد بهبهود روابط تل آویو و ریاض است، تصریح کرد که شاهزاده ثروتمند عربستانی در نظر دارد طی سفری 7 روز از اسراییل دیدن کند.

جورزالم پست در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر شاهزاده ولید بن طلال در گفت وگو با روزنامه عکاظ تاکید کرد که این اقدام شاهزاده سعودی در راستای ایجاد صلح بین اسراییل و همسایگان عربش است.

شاهزاده طلال در گفت وگو با روزنامه عکاظ گفته بود که برادران و خواهران مسلمان باید به شکلی اخلاقی به اختلافات بی ثمر در خاورمیانه در قبال مردم یهودی پایان دهند.

طلال همچنین در این گفت وگو با اشاره به اهمیت تقویت رابطه نظامی و اطلاعاتی میان ریاض و تل آویو ابراز امیدواری کرده بود که بتواند از سرزمین های اشغالی در راستای بهبود روابط میان دو طرف سعودی و اسراییل دیدار کند.

این در شرایطی است که روابط میان اسراییل عربستان سعودی در طی ماه های اخیر از حالت پنهانی به روابطی آشکار بدل شده به طوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولید بن طلال به اسراییل سفر می کند

ولید بن طلال به اسراییل سفر می کند