مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 23:302015-07-04سياسي

عراقچی: همه طرفها عزم رسیدن به توافق را دارند(2)


عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: طرفهای مقابل ما نیز همین برداشت را دارندکه لوزان مرحله ای از توافق نیست و مجموعه ای از راه حلهاست.

سید عباس عراقچی در ادامه سخنانش در برنامه نگاه 1 شبکه اول سیما افزود: حتی در بخشی از موضوعات در لوزان راه حلهایی پیدا نشد و قرار شد بحث ادامه پیدا کند بنا بر این کاری که اکنون انجام می دهیم در یک مرحله رسیدن به یک توافق با همه جزییات است.

وی گفت: توافق نهایی ما یک متن حدود 20 صفحه با 5 ضمیمه مختلف است و هر زمینه تا حدود 25 صفحه دارد بطوریکه در مجموع توافق با ضمائمش حدود 70 تا 80 صفحه خواهد بود.

عراقچی افزود: تمام جزییات در متن اصلی و در ضمیمه ها باید مورد دقت قرار بگیرد بطوریکه در مورد بعضی از آنها حتی در مورد یک کلمه ساعتها مذاکره شده است و کارشناسان حقوقی به دقت هر کلمه و همه موضوعات را از همه ابعاد بررسی می کنند بخصوص در حوزه تحریمها که مسائل حقوقی بسیار پیچیده ای وجود دارد.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: در بخش فنی هم که مسائل پیچیدگی خودش را دارد کارشناسان سازمان انرژی اتمی حضور دارند و خود آقای صالحی در برخی موضوعات دخالتهای مستقیم دارد.

عراقچی با بیان اینکه جلسات در روزهای آخر بطور فشرده و مستمر ادامه دارد گفت: در مجموع فضا فضایی جدی است نه مثبت است و نه منفی و همه طرفها عزم رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: همه طرفها عزم رسیدن به توافق را دارند(2)

عراقچی: همه طرفها عزم رسیدن به توافق را دارند(2)