مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 23:052015-07-04ورزشي

سرمربی تیم تکواندوی نیروهای مسلح ایران: همدان بهترین مکان برای اردوهای ملی است


سرمربی تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشور گفت: بسیار خوشحال هستیم که در همدان اردو برپا کرده ایم زیرا این شهر امکانات خوبی در اختیار دارد.

- " در همدان با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح در همدان، اظهار داشت: استان همدان با ارتفاع مناسب از سطح دریا و حضور امکانات بسیار خوب باعث انتخاب ما شد تا اردوی تکواندوکاران نیروهای مسلح را در همدان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات منظم و بابرنامه ای را در روزهای گذشته در همدان برگزار کرده ایم و تکواندوکاران نیز از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی به سر می برند.

سرمربی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح، تصریح کرد: این اردوی آماده سازی با هدف آمادگی هرچه بهتر اعضای تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح برای حضور در مسابقات تکواندو ارتش‎های جهان در حال برگزاری است.

وی با مطلوب خواندن اردوی آماده سازی تیمش در همدان، افزود: سومین دوره اردوی تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح را از هفته پیش در همدان آغاز کرده ایم و تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

زوار اضافه کرد: مهرماه امسال رقابت ها به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود که تیم میزبان تلاش فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت اما تیم ما نیز در بهترین شرایط آمادگی به سر می برد و می خواهیم از قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم تکواندوی نیروهای مسلح ایران: همدان بهترین مکان برای اردوهای ملی است

سرمربی تیم تکواندوی نیروهای مسلح ایران: همدان بهترین مکان برای اردوهای ملی است