مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 18:302015-07-04بين الملل

داعش 13 عضو خود را اعدام کرد


عناصر تروریستی داعش امروز 13 نفر از عناصر خود از جمله چندین فرمانده این گروه تروریستی را به اتهام جاسوسی به ضرب گلوله در موصل اعدام کردند.

- " به نقل از پایگاه خبری 24 ، یک منبع امنیتی عراق امروز(شنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 13 نفر از عناصر خود را به اتهام جاسوسی در موصل اعدام کرد.

نور الدین سمیر گفت: عناصر داعش امروز به ضرب گلوله 13 نفر از اعضای این گروه تروریستی از جمله 4 نفر از فرماندهان خود را اعدام کردند.

وی افزود: داعش حکم اعدام را در منطقه القیاره واقع در جنوب موصل اجرایی کرد و دستور داد تا اجساد آنها در منطقه الخفسه انداخت.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی وابسته به پیشمرگه عراق گفته که نیروهای پیشمرگه کُرد پس از نفوذ به کوهستان بعشیقه، حمله عناصر داعش را خنثی کردند.

به گفته این منبع امنیتی کرد، نیروهای پیشمرگه نیروهای داعش را هدف تیراندازی قرار داند و حدود شش خودروی وابسته به داعش را آتش زدند و آنها را مجبور به عقب نشینی از دامه کوهستان کردند.

انتهای پیام/ح دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش 13 عضو خود را اعدام کرد

داعش 13 عضو خود را اعدام کرد