مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 18:252015-07-04بين الملل

المیادین: مذاکرات وین صهیونیست ها را به تکاپو انداخته است


رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی با توجه به ادامه مذاکرات هسته ای ایران در وین ، واکنش های مختلفی به این مذاکرات نشان دادند و علاوه بر متهم کردن غرب به زیر پا گذاشتن خط قرمزهای خود ، بار دیگر از راهکار نظامی سخن به میان آوردند.

در گزارشی که شبکه تلویزیونی المیادین از واکنش رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی به مذاکرات هسته ای پخش کرد ، مجری کانال دو تلویزیون این رژیم از مهمان برنامه پرسید: گفتگوهای هسته ای ایران و قدرت های بزرگ و در راس آنها آمریکا در وین از سرگرفته شد ، آیا توافقی به دست خواهد آمد یا مذاکرات تمدید خواهد شد؟ ایهود یعری کارشناس مسائل عربی در کانال دو گفت: هر دو احتمال وجود دارد ، به این معنا که به نظر می رسد توافقی به دست خواهد آمد و همچنین ناچار خواهد شد زمان مذاکرات را تمدید کنند.

هم اکنون فرض بر این است که تلاش می کنند تا نهم ژوییه به توافق برسند که این مدت با فرصت داده شده به کنگره برای بررسی توافق پس از حصول آن ، تناسب دارد.

باید بگویم دیدن این که ایرانی ها چگونه مذاکرات را اداره می کنند بسیار تردید برانگیز است.

آنها از نظر خود مذاکرات را به خوبی اداره می کنند و ما شاهد هستیم که نرمش پذیری مواضع آمریکا و بقیه قدرت های بزرگ در خصوص دو موضوع اصلی همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: مذاکرات وین صهیونیست ها را به تکاپو انداخته است

المیادین: مذاکرات وین صهیونیست ها را به تکاپو انداخته است