مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 16:252015-07-04بين الملل

یک پژوهشگر عرب: داعش 100 هزار اکانت در شبکه های اجتماعی دارد


یک محقق امور جنبش های جهادی اعلام کرد که گروهک تکفیری داعش حدود 100 هزار اکانت (صفحه) در شبکه های اجتماعی مجازی مختلف دارد.

- "، عمرو عبد المنعم محقق امور جنبش های جهادی در تحقیقاتی به این نتیجه رسیده است که گروه تروریستی داعش حدود 100 هزار صفحه در سایت های اجتماعی مجازی مختلف داراست و می توان گفت تعداد بیشماری از سایت های الکترونیکی نیز وابسته به داعش است.

عبدالمنعم در گفت وگو با وبگاه خبری 24 امارات، رویارویی فکری و مقابله با جنجال های رسانه ای داعش و جهادی در مصر و کشورهای عربی را ضروری دانست و افزود: برای مقابله با این خطر سرطانی باید تمام امکانات نظامی و امنیتی را به کار گرفت که به تدوین طرح جامع فکری و فرهنگی بینجامد.

این پژوهشگر با بیان اینکه نسل های جدید و جوان در حال حاضر در معرض این افکار قرار دارند، گفت: نهادهای دینی موظف هستند برای مبارزه با این جریان های افراطی تدابیری بیندیشند از جمله احیای گفتنمان دینی و پاکسازی و پالایش تمام کتاب های گذشته از مطالبی که به خشونت، قتل، عدم پذیرش نظرات دیگران یا تکفیر آنان تحریک می کند.

او ضمن اشاره به حملات تروریستی به منطقه سینای مصر که چهارشنبه گذشته اتفاق افتاد، گفت، لازم است همه به این خطر واقف باشند زیرا خطر جدی است و صرفا یک تهدید نظامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پژوهشگر عرب: داعش 100 هزار اکانت در شبکه های اجتماعی دارد

یک پژوهشگر عرب: داعش 100 هزار اکانت در شبکه های اجتماعی دارد