مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 13:252015-07-04حوادث

لطفا تا به ثمر نشستن تصمیمات، هیچ جنگلی آتش نگیرد!


«186 دستگاه مخصوص اطفای حریق در جنگل ها خریداری شده است»؛ یعنی بالاخره واکنش های عمومی به آتش سوزی های پیاپی اثر داد و حالا قرار است مالک تجهیزات ویژه ای برای مقابله با این اتفاقات شویم.

- دیشب ساکنان سنندج از منازلشان شاهد آتش سوزی ای بودند که درختان جنگلی پارک کوهستانی مشهور شهرشان را می بلعید؛ اتفاقی که مشابه آن ساعاتی پیشتر در گچساران رخ داده بود و ساعاتی قبل تر در.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که شدت گرفتن خشکسالی و افزایش دمای هوا در کنار مسائلی مانند بی احتیاطی مردم، افزایش احتمال آتش گرفتن درختانی که با گرد و غبار و کم آبی تحلیل رفته و نیمه سبز یا حتی نیمه خشک شده اند و موادری از این دست، بر شمار آتش سوزی ها افزوده و جنگل های کشورمان را در معرض بزرگترین خطری که تاکنون با آن مواجه بوده اند، قرار داده، هنوز مسئولان با صبوری کامل در حال تفکر درباره چگونگی مقابله با این خطر هستند.

این را می شود از سکوت مسئولان سازمان جنگل ها و مراتع دریافت که هنوز به این سوال عموم پاس نداده اند که ابزارشان برای مقابله با خطراتی که جنگل ها را تهدید می کند چیست و چگونه است که با وجود چنین سازمانی، حتی پیش بینی تعدادی بیل برای اطفای حریق نشده؟ آیا پیش بینی آتش در جنگل جزو وظایف ایشان نیست؟این سکوت ما را بر آن داشت که در گزارشی از مسئولان بپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا تا به ثمر نشستن تصمیمات، هیچ جنگلی آتش نگیرد!

لطفا تا به ثمر نشستن تصمیمات، هیچ جنگلی آتش نگیرد!