مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 10:312015-07-04حوادث

کیفرخواست «دزد سنگین وزن» صادر شد


پس از صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضایی در شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، نماینده دادستان نیز کیفرخواست پرونده دزد سنگین وزن را به اتهام محاربه صادر کرد و بدین ترتیب سارق مسلح بانک های مشهد، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در پی دستگیری سارق مسلحی که طی یک ماه به 3 شعبه از بانک های مشهد دستبرد زده بود این پرونده با صدور دستوری از سوی دادستان مشهد به شعبه 209 دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد و توسط قاضی حیدری مورد رسیدگی قرار گرفت.

متهم 34 ساله که به دزد سنگین وزن معروف شد دستبرد مسلحانه به 3 شعبه از بانک های صادرات، مسکن و ملت را پذیرفت و جزییات سرقت های خود را در حضور مقام قضایی تشریح کرد.

پس از تکمیل تحقیقات در این پرونده که با تلاش های شبانه روزی مقام قضایی و کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی خراسان رضوی انجام شد قاضی پرونده اتهام محاربه را به دزد سنگین وزن تفهیم کرد و بدین ترتیب پرونده سرقت مسلحانه از بانک های مشهد با صدور قرار مجرمیت در اختیار نماینده دادستان در شعبه اظهارنظر قرار گرفت تا این که آخر هفته گذشته کیفرخواست آن نیز به اتهام محاربه از طریق سرقت مسلحانه از 3 شعبه بانک صادرات، مسکن و ملت به متهم تفهیم شد و به زودی متهم موتورسوار در دادگاه کیفر پای میز محاکمه خواهد نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست «دزد سنگین وزن» صادر شد

کیفرخواست «دزد سنگین وزن» صادر شد