مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 10:072015-07-04دانش

دانشگاه محقق اردبیلی بازسازی می شود/ خیرین مدرسه ساز، در خوابگاه سازی پیش قدم شوند


سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ارائه گزارش از وضعیت دانشگاه، از خیرین و مدرسه سازان خواست در زمیته ساخت خوابگاه های دانشجویی پیش قدم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، "به نقل از ابصار نیوز، گودرز صادقی، سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در خطبه های پیش از نماز جمعه با بیان اینکه استان اردبیل به لحاظ موقعیت آب و هوا، گردشگری و کشاورزی قطب مهمی در ایران است، گفت: با این حال آموزش عالی استان مثل بسیاری از مکان های با قابلیت مولد بودن رشد چشمگیری نکرده است.

سرپرست دانشگاه محقق دانشجویان استان را 80 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این میان محقق اردبیلی با 11 هزار و 500 نفر سهم 13 درصدی از دانشجویان استان را دارد.

صادقی در ادامه ظرفیت اساتید دانشگاه مادر را یادآور شد و افزود: محقق با داشتن 50 درصدر اساتید استان سرآمد سایر مراکز آموزش عالی است که باید تلاش همه جانبه تلاش کنیم تا تعداد دانشجویان محقق افزایش یابد.

وی به تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی بخصوص دکتری اشاره کرد و گفت: در سال 93 موفق به کسب مجوز 18 رشته در دکتری شدیم و این در حالی اتفاق افتاد که رشته های کارشناسی تنها یک مورد افزایش یافت.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تریبون نماز جمعه را بهترین فرصت برای آگاه سازی مردم و ارائه گزارش مسئولان به مردم دانست و گفت: با اینکه دانشگاه بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه محقق اردبیلی بازسازی می شود/ خیرین مدرسه ساز، در خوابگاه سازی پیش قدم شوند

دانشگاه محقق اردبیلی بازسازی می شود/ خیرین مدرسه ساز، در خوابگاه سازی پیش قدم شوند