مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 05:102015-07-04حوادث

فارس گزارش می دهد جان بکرترین جنگل های ایران مغلوب آتش سهل انگاری ها


با توجه به خشکی و گرم شدن هوا، نفس جنگل های مازندران به شماره افتاده و با کوچک ترین سهل انگاری شعله های آتش آن را نابود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساری، همه ساله شاهد آتش سوزی های متعدد در جنگل های مازندران هستیم که دلیل عمده آن عوامل انسانی و افروختن آتش در مناطق جنگلی و اطفای آن به طور کامل است؛ جنگل های انبوه و سرسبز، مازندران را از سایر استان ها متمایز می کند و همچنین آتش سوزی در جنگل پیامدهای بسیاری برای محیط زیست به دنبال دارد، لازم است همه افراد به این موضوع توجه داشته باشند.

مهم ترین موضوع برای جلوگیری از این مشکل، یافتن علت آن است، در صورتی که دلیل این آتش سوزی مشخص شود، بهتر می توان راهکار ارائه داد، امیدواریم تمامی افراد با ورود به جنگل ها علاوه بر برخورداری از مواهب آن، مراقب این طلای سبز هستند تا غبار خاکستری آن را فرا نگیرد.

متاسفانه روز چهارشنبه 10 تیرماه امسال شاهد وقوع حریق در جنگل های کلاردشت، دودانگه ساری و سوادکوه بودیم؛ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ساری در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به وقوع حریق در جنگل های بولا منطقه دودانگه، گفت: منطقه کلورگردن بولا صعب العبور، صخره ای و با شیب بالای 80 درصد بود که در وسعت یک هزار و 460 متر ساعت 6 صبح چهارشنبه دچار حریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد جان بکرترین جنگل های ایران مغلوب آتش سهل انگاری ها

فارس گزارش می دهد جان بکرترین جنگل های ایران مغلوب آتش سهل انگاری ها