مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 03:552015-07-04ورزشي

در اثر تصادف داور بین المللی بوکس قائم شهری درگذشت


پرویز کشوری، کارشناس و داور بین المللی بوکس بر اثر تصادف در جاده نظامی قائم شهر درگذشت.

- " از شهرستان قائم شهر، پرویز کشوری کارشناس بوکس و مسائل داوری، شامگاه جمعه بر اثر تصادف در سواری پراید با نیسان در جاده نظامی قائم شهر درگذشت.

وی از نیمه های دوم دهه چهل تا سال 52، در رشته بوکس تمرین می کرد و در دو مسابقه مهم آموزشگاه های کشور در کرمان و ارتش های ایران در اهواز شرکت داشت و مدال طلای بوکس قهرمانی استان خراسان را در سال 52 به گردن آویخته بود.

پرویز کشوری در دوره های مختلف ورزشی فعالیت های بسیاری داشته و رییس کمیته داوران بوکس و دبیر هیئت شمشیربازی قائم شهر را در کارنامه خود داشت.

وی در سال 86 به عنوان دبیر و نایب رییس و مسئول روابط عمومی هیئت بوکس مازندران فعالیت داشت و به عنوان بازرس کمیته جوانان فدراسیون بوکس مشغول به فعالیت بود.

کشوری پیشکسوت عرصه خبر در حوزه ورزشی در جراید مختلف کشوری و استانی بوده و مقالات ارزنده و تاثیرگذاری از وی منتشر شده است.

وی یکی از بهترین داوران مسابقات بین المللی بود و با حضور در مسابقات جهانی بوکس سال 2013 استانبول ترکیه از قضاوت برای بوکسور صهیونیستی به دفاع از مظلوم فلسطین سر باز زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مراسم تشییع مرحوم پرویز کشوری امروز شنبه 13 تیرماه از ساعت 9 صبح در ورزشگاه وطنی قائم شهر برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اثر تصادف داور بین المللی بوکس قائم شهری درگذشت

در اثر تصادف داور بین المللی بوکس قائم شهری درگذشت