مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 00:152015-07-03سياسي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 12 تیر


سواحل شمالی آنتالیا و لس آنجلس نیست و ظریف: پیشرفت زیادی حاصل شده اما برخی موضوعات نیازمند اراده سیاسی است؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- حادثه تلخ 12 تیرماه سال 1367 امروز، پس از گذشت 27 سال،کماکان یکی از حوادثی است که در میان دهها حادثه ماقبل و بعدش، کهن الگوی آمریکای غیرقابل اعتماد را در ناهشیار جمعی هر فرد ایرانی زنده نگاه می دارد.

سواحل شمالی آنتالیا و لس آنجلس نیست / از شنای مختلط تا کشف حجاب در دریا" با وجود تقارن تعطیلات امسال با ماه مبارک رمضان، مشاهده می شود هنجارها باز هم می شکنند و روزه خواری علنی، شنای مختلط و کشف حجاب رنگ ارزش ها را مکدر می کند.

علیخانی: در انتخاب 150 مهمان اشتباه هم پیش می آید" تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی ماه عسل گفت: تا به حال در این برنامه تلویزیونی حدود 150 مهمان داشته ایم و در این میان اشتباه هم پیش می آید.

ظریف: پیشرفت زیادی حاصل شده اما برخی موضوعات نیازمند اراده سیاسی است/ نهاوندیان وارد وین شد/ منابع غربی: در وین چیزی امضا نمی شود" وزیر خارجه ایران در خصوص مذاکرات چند روز گذشته در وین گفت: پیشرفت زیادی حاصل شده، اما موضوعات فنی و نگارشی مختلفی وجود دارد که نیازمند اراده سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 12 تیر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 12 تیر