مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 23:052015-07-03اجتماعي

فارس گزارش می دهد تفنگ میرشکار بویراحمدی پس از 65 سال زیر خاک دفن شد+تصاویر


میرشکار بویراحمدی که از شکار پشیمان شده بود پس از 65 سال تفنگ خود را در مراسمی با حضور مسئولان و مردم در زیر خاک دفن کرد.

- " از یاسوج، عصر امروز و با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد منطقه ده برآفتاب یاسوج، برنامه ای به همت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از تشکل های مردم نهاد زیست محیطی برگزار شد.

در این مراسم که فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از پرسنل محیط زیست استان، خبرنگاران و تعدادی از تشکل های زیست محیطی حضور داشتند طی آیینی تفنگ شکاری خداویس رئوفی یکی از شکارچیان قدیمی و بنام شهرستان بویراحمد از اهالی کوخدان در زیر خاک دفن شد.

در این مراسم که اهالی منطقه ده برآفتاب نیز حضور داشتند، رئوفی به سال های جوانی خود اشاره کرد که همه آن دوران را در کوه های مختلف کشور از راوند کرمان گرفته تا کوه های کلات خراسان و ارتفاعات چهارمحال بختیاری و البته در قلل سر به فلک کشیده دنا گذرانده بود.

وی که سن خود را 80 سال ذکر می کرد از دوران جوانی خود و شکارهایی که کرده بود، اظهار ندامت کرد و گفت: به اندازه موی سر شما کل و بز و قوچ و میش و آهو شکار کرده است.

رئوفی که با چشمانی اشکبار نمی خواست بیشتر از این گذشته را به یاد آورد، افزود: شب ها در خواب آشفته حال می شوم و جانوران بی زبانی از جلوی چشمانم عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تفنگ میرشکار بویراحمدی پس از 65 سال زیر خاک دفن شد+تصاویر

فارس گزارش می دهد تفنگ میرشکار بویراحمدی پس از 65 سال زیر خاک دفن شد+تصاویر